Borta bra, men hemma bäst!

Borta bra, men hemma bäst!
Så är det ju, kommer säkert alltid tills att vara det så med :)
Nu är jag som sagt hemma från våran lilla weekend i Göteborg, har varit super mysigt men det stör mig någon stans fortfarande är att jag missa sista studenfesten, men men man kan ju inte vara över allt.

90-års kalaset var också trevligt, väldigt mycket folk och det blev förvisso drygt efter två timmar, trodde dock inte att det skulle hålla på så länge... vi var där 4½ h.
Så vi var inte hemma i Landskrona förens vid 19:00, då var det raka vägen in i duschen sedan packa ihop en liten väska och bege sig till Johan, där jag Anna & Johan skulle umgås och dricka lite.

Jag kan verkligen inte få ro i kroppen längre?
Jag vaknar tidigt varje dag, jag är precis som skalman i BAMSE,
om jag inte får mat när jag är hungrig blir jag små irriterad, om jag inte får min sömn då funkar ingenting och eftersom jag har praktiserat nu
och har haft en bestämnd tid varje morgon
 så vaknar jag exakt samma tid fast att det är helg... gaah blir galen!
Jag kan inte sova ut längre!

Nu ska jag ta och äta en bit mat, sedan blir det körskolan vid 17,
 funderar på att ta en promenad till körskolan, eftersom solen lyser och våren är här.
Får se vad jag hinner med, ikväll ska jag äntligen träffa min aldelles underbara Friida :)
Så, så ser det ut mina små vänner! Hejsvejssålänge♣


Bara några av alla bilder som togs;
















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0