dryg dag..

Dryg dag må jag säga, har bara legat inne hela dagen förvisso väldigt skönt men sen kommer denna rastlöshet... Eftersom mamma fråga mig igår om jag kunde dammsuga hela huset, så svarade jag självklart - Ja, eftersom jag måste ju också hjälpa till här hemma ibland,
mommi kan ju inte göra allt!
Eftersom klockan är nu typ 17:30 och jag har ännu inte tagit tag i det ännu
 och mamma kom precis hem och blev såklart besviken och små irriterad,
så är min uppgift nu 30 min framöver att dammsuga, så jäävla roligt :) eh not.
Bara för mammas skull gör jag det, eftersom det är hon som uppskattar det!

Ikväll blir det tills att träffa mitt ena choklad och mitt andra kex alltså mitt chokladkex
Frida & Louise = Choklad-kex.
Ska bli trevligt eftersom vi syns inte allt för ofta och må tro att man saknar dem mycket..
Vi har nog en del att prata av oss om och även kanske små äta något gott.
We will see, nu väntar dammsugaren på mig broom broom...

Puss&Kram♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0