Elias

Vilken chock, jag fick mig idag men en rolig sådan!
Först var jag i skolan och hade samhäll, fick ett nytt arbete som ska vara klart nästa vecka,
vid 13:00 var det körskolan, sedan tillbaka till skolan en stund,
 en runda ner i stan sedan tandläkaren vid 15:30 - det gick bra, inga hål :D

Nu kommer det roliga, när vi flytta ner hit ifrån Stockholm så bodde vi mitt emot eller ja gatan över Elias(en godis affär)
 
jag gick in där idag för att handla en ramlösa,
blev så himla törstig och väntat på att klockan skulle bli halv fyra.
När jag väl ska betala min ramlösa så säger killen/gubben bakom disken

Elias - Gud så stor du har blivit!
Jag kolla bara förvånat på honom?
Elias - Det var länge sen man såg er nu..
Jag - Herregud, haha känner du igen mig?
Elias- Ja det är klart, ni sprang ju alltid här du och din syster. Är din syster lika lång som dig?
Jag- Nej, jag är lite längre men jag är yngst.
Elias - Aha, ja okej. Kul att se dig!
Jag - Shit att du kommer ihåg mig, vi flytta här ifrån 1999.
Elias - Ja det var ett tag sedan, studenten nu eller något sånt väl?
Jag - Ja precis, hehe! Men du får ha det så bra, hejheej
Elias - De samma, heej!

Tycker fortfarande det är sjukt att han kände igen mig, fast roligt :)
Då kanske jag inte har förändras så mycket ändå, hahaha!
Han gjorde min dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0