home

Hemma ifrån huvudstaden!
Två intensiva, fast sköna dagar i Stockholm.
Varit på sveriges rikstad,gamla stan, skansen & globen.
och även en liten sajtsing inne i Stockholm (:

Jag är nöjd,
 tråkigt bara att detta var våran första klassresa på våra tre år tillsammans!

Nu sitter jag här ute i vårat uterum med datan framför mig och förösker lägga upp mitt och Ellens projektarbete
med så bra matrial som möjligt, så det blir roligt och lyssna på!
Vi ska hålla i redovinsingen på måndag, det får vara 40 min max,
jag tror det blir perfekt skulle kanske behöva en timme men det blir för segt för dem som lyssnar att sitta så länge.
Gahh, skönt när detta äntligen är slut. Då är det inte mycket kvar.

Jag har fortfarande inte fått något sommarjobb / jobb och det är skit,mög,bög,trög -TRÅKIGT!!
Nej nu ska jag fortsätta och plugga.
Ha en bra day!
PooossOhaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0