jaihoo onsdag,över snart helg.

Dagarna springer iväg, förfort ibland kan jag tycka...
imorgon är det 50 dagar kvar till den stora dagen,
när skolan är över och jag blir arbetslös - yeey!!

Kollade precis klart på en film som heter "Baby Mama"
den var väl ok (: , lite små seg...

Nu är klockan snart 9, vad ska man göra tills det är läggdags?
Ut och gå kanske runt kvarteret?
har varit inne hela dagen kom jag på, inte bra inte.
Måste även duscha innan jag kryper ner till sängs,
är ingen morgon människa och kan därför inte duscha på morgonen,
det ska vara undantag i så fall.

Ibland förstår jag inte mig själv, hur jag tänker och hur jag kan bete mig!
Ibland blir jag nästan rädd för mig själv...!!
knäppt.


Veery snart är det helg igen, torsdag imorgon = lång dag i skolan,eller?
Imorgon blir det tills att fortsätta på mitt projektarbete och
senare underdagen så kommer J till mig,myspys!♥
Friidag är det kalas för Ronja som fyller 19 år, utgång?
Lördag blir det jobb, mindre roligt men pengar behövs!
Söndag, dunder plugg inför redovisningen på måndagen

gaah, och snart underbara PARIS.
Jag vet som sagt inte om det är "underbara" men jag tar ut det i förskott :D


Puss&kRam♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0