långfredag ella?

Har noll koll på alla dessa påskdagar..
men långfredag heter det idag, va?

Ligger här i min säng nu, ny duschad fönat håret och även plattat det!
Gooood, so far so good..
Mitt smink är på toan, där min syster är just nu så får vänta med att sminka mig.
Som sagt ikväll blir det lite lungt med ändå socialt :)
Jag och Frida ska hooka med min syster och Linda, dricka lite vin - umgås,
sedan ner i stan en sväng.
Eftersom denna dagen som i självaverket är en fredag, men som idag är en röd dag, så blir det cyklen man får hoppa på att ta sig fram med, eftersom bussen slutar gå redan vid 11 och jag (vi) är för snåla för att lägga pengar på en taxi!!

FRIDAS KVÄLL ÄR RÄDDAD, eller hur darling tack vare ett litet medelande av en vis person....

Jag önskar er alla en trevlig kväll!
Pocea som Frida skriver, eller blev det helt fel nu?
haha


Här har vi henne våran allas Friidja, I love you snullan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Ganska räddad ja ;)



POUCE, love you to dear!

2009-04-11 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0