Nu när det roliga är slut & helvetet börjar..

MITT SISTA PÅSKLOV ÄR REDAN SLUT!

Nu sitter jag här och bara fruktar över morgon dagen,

jag mår inte helt hundra och imorgon är det SKOLA!

Påsklovet har tagit hårt på mig, min förskyllning blir jag aldrig av med verkar det som...

Det har gått allt för fort, från att vi börja praktisera tills nu när lovet redan är slut,

 liksom haallu - snart studenten!!


Jag är även övermätt av grillad fläskfilé, potatis i ung och en god avokado sallad (: jyamii.

Innan maten skrev jag klart mitt samhällsarbete, och det är bara en sådan lättnad men har dock all inledning, analys, källförteckning ja ni vet allt sånt dära kvar, men förhoppningsvis går det fort att meka ihop.

Sen har jag ju bara prov på onsdag och även hela mitt projektarbete som jag ska redovisa om två veckor, fan alltså!


Men om man ska kortfatta mitt påsklov väldigt kort,

så kan jag inte säga mer än att jag är - super nöjd!


Nu ska jag fortsätta och lyssna på Veroncia Maggio o plugga,

sen kanske senare blir det en promenix med Lutzii :)


jajaja/ mL♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0