Nytinaytti

Har varit upp sen halv sju i morse, känner mig en aning trött.
Frida gick precis!
Och jag ska göra mig redo för sängen för att sedan soooova.
Imorgon ska jag fan ta mig föröska sova länge, inte för att jag tror att det går precis...... gaah!!

Menade Adam&Eva innan jag skrev fel, såg det sen när filmen var slut. haha
Imorgon är det friiiiedag, yes yes yes, fast nejnej jag ska dock bara plugga och ha bara jävligt tråkigt lär det ju bli, tyvärr.
Jag hoppas solen tittar fram imorgon så man kan sola nyllet lite i alla fall (:

Godnatt och sånt dära,
Glad Påsk

ohh tanke på Glad Påsk, fick mitt påskägg idag lite godis och även lite money ;D
najs, är 18 snart 19 och får fortfarande påskägg haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0