Sena nätter, tomma glas

Igår var det som sagt låååååångfredag, som jag fick svar på till slut!
Eftersom jag och Frida tveka fram och tillbaka var vi skulle göra, så kom vi till slut fram till ett beslut.
Och det blev super, vi följde med min syrra hem till hennes vän Linda, satt där och drack vin och snacka...
när klockan börja närma sig halv tolv, tog vi våra underbara cyklar och begav oss ner till stan, där man träffa både den ena och den andra. Det var mycket folk ute, det trodde verken jag eller Frida att det skulle vara.

Jag hade i alla fall toppen trevligt igår, 
och vårat beslut som jag och Frida kom fram till blev helt enkelt så jäävla brooau!

Bilder kommer senare idag :)
för nu ska jag ut i trädgården och få lite sol på mig!
niiice

Vaaa ddååårah..

♣outandin


Kommentarer
Postat av: Frida

VADÅRÅÅÅÅ! Haha, klockrent - jadoooo! <3

2009-04-11 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0