Underbara Göteborg

Nu sitter jag här mätt och belåten efter en underbar grillmiddag (:
Igår var det utgång i storstan inget speciellt, något glas öl och en drink!
Man kunde ju inte ta ut sig allt för mycket, eftersom det var upp med tuppen idag (nästan) och shoooooppa!

Min studentklänning var i fokus idag, det var mitt absoluta första köp som jag ville inhandla och bli klar med!
Men det blev några fler köp innan dess.. men min studentklänning fick jag med mig hem,
 i en av påsarna i alla fall och jag är supernöjd!

Tyvärr är den vit, ville egtnligen sticka ut och ha någon rolig färg, men originellt ska det vara, eller hur?
Är det student så är det :)

Imorgon väntas ett av mina strösta kalas som jag någonsin har gått på, ungefär 150 gäster ska gå till gamle Marianne...
Trevligt ska det bli men frågan är om man får så mycket tid med Marianne eller om det bara blir ett " hej".
90 år blir hon i alla fall, så ett stort GRATTIS till dig!

Nu är det dags för lördagsfilm med hela famlijen plus några där till,
inte en vanlig lördagskväll för min del med andra ord! haha
Puss&Kram på er overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0