V.Maggio och det är torsdag

Snurra flaskan
jag har aldrig
sanning eller konsekvens
vad vill du veta om mig?
fråga bara
jag berättar vad som helst


Börjat lyssnat på Veronica Maggio nu på sistonde - and I like it...
Första gången som jag hörde henne på radion så tänkte jag  bara, om hon är artist så kan fan vem som helst bli det.
 I grund och botten kanske det är så med, men ja ni förstår säkert hur jag menar...
Jag blev inte så speciellt förstjust i henne, dissa hennes musik totalt helt enkelt.
Men nu är jag helt fast i den, helt sjukt att det kan vända så..?!

Tycker att hon har cool röst, härliga texter och helt enkelt en vanlig tjej med attityd!

Idag har jag jobbat, från 8-16, mycket lång fast skön dag.
Jag gilar verkligen mitt jobb på LL.. barnen är så goa!
Nu sitter jag här ny duschad och väntar på Friida som ska komma hit en stund. (:
Har även lite kläder som jag har renast som hon kanske är intresserad av, vi lär väl få se....
Kommer inte ens ihåg vad det är för kläder.

Lyssnar just nu på Veronica Maggio - dumpa mig, veeery good!!
och i bakgrunden på min tv går Eva&Adam..

Pussandkyss♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0