50 cent movie and trouble

Kolla just klart på 50 Cents egna film som heter Get Rich or Die Tryian,
den var mycket bra! :)
Nu har Elin lämnat Skåne för Götet, hoppas du kommer tills att trivas och inte sakna oss allt för mycket :)
Nu ska jag lägga mig så jag orkar hela veckans jobb, puuhh...


Denna veckan har varit upp och ner, mycket funderingar & känslor..
När ska jag ta tag i mig själv och bestämma mig för vad jag vill,
jag kan lova er den sista jag vill såra är dig!!
Men varje gång så blir det bara så fel, och det är alltid jag som är idioten.....
ibland så känner jag inte mig själv känns det som...för så som jag har gjort är elakt!!
Och jag vill inte vara den elaka personen, för det är inte så som jag är...
Förlåt mig!!
Förlåt till dig!!
Älskar dig & kommer alltid hålla dig varmt om hjärtat,
tro det eller ej♥

Jag våre ingenstans, jag våre ingeting om du inte fanns!

Fan också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0