Robert gjorde min kväll..

Kvällen börjar med att Elin och Louise kommer och hämtar upp mig.
Då vi åker ner i stan för att handla med oss kinamat i box, men som inte blev någon box som vi trodde utan dem vanliga formar eller vad man ska kalla det, tar med det ner till stranden och sitter där på en filt och mumsar i oss.


Efter vi har suttit där i drygt 2 h, så bestämmer vi oss för att åka ner på hemmakväll för jag fick ett sådant sug efter M&M kulor, dem gula så klart med nöten i ;)

Men ja, självfallet när vi kommer ner så har dem bara bruna påsar kvar,
och till min besvikelse gick mitt humör ner på noll,
var så himmmmla sugen på M&M ju...


Så jag var tvungen att fråga.

Jag; Är dem gula M&M påsarna slut?

Robert ( han som jobba) ; Nej jag har några på lagret, dem gick ut i för igår därför jag tog bort dem, men du kan få några.

Utan att jag fatta att jag skulle , så sa jag " Ja, gärna" med världens smile..

Så gick han iväg, och medans han gick iväg, så börja jag fixa fram pengar,

Elin säger

" Hallåå Malin, du skulle få dem!!"

Jag fatta noll, jag bara vaa? Skulle jag :D så kommer han ut med ett antal påsar.

20 Påsar och utan att betala,

iofs gick dem ut i för igår men det hindrar inte mig tills att äta upp dem - muums!


Louise och jag tog 10 påsar var och min kväll var räddad :D

Tack, Robert!


Imorgon väntar jobb med tuppen börjar 7-13 sedan 18- 21 yeey vad roligt!!

VIP kväll, de ni mohaha.


Nu ska jag mumsa i mig en påse till sedan försöka sova,
heeelt slut


Kommentarer
Postat av: Fritte

ÄÄÄÄH, men fy fan va fiiiiiiint =)

2009-07-15 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0