Sitter man här igen

Harpan och jag - faaaan vad det är tråkigt att sitta här i sin ensamhet, helt sjukt!
Som tur är så har mesta av tiden gått men den har inte gått fort kan jag säga.

Igår var det paaaarty, och roligt var det!
Tack Anna för en otroligt god middag och en härlig förfest :)
Kvällen börja  som sagt hemma hos Anna, med en massa folk, där det bjöds på mat,tårta och dricka + vattenpipa..
vid kvart över elva tiden, då taxin dök upp så begav vi oss ner i stan där det var fullt ös från både höger och vänster.
Kraneval, karneval i stan tjalalala!
Jag har svårt när det är för mycket folk då man knappt kan röra sig
och så var det igår - paanik!

Ikväll blir det tills att Gratulera Malin C som fyller 21 år
GRAAATTIS till dig :D
sedan får vi se var kvällen tar oss!

Nu vill jag bara sluta och få cykla hem så jag kan soooova, tills kvällen börjar!
Nu ska jag sköta mitt jobb :S haha
Vi får se om det händer några skandaler ikväll, smaskiga nyheter.

Ps: det kändes skönt att prata med dig igår, du vet vem du är ;)


//♥Love Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0