För mycket, men kul var det & idag första dagen på jobb..

Igår blev det en hejdundrans kväll jag hade jätte trevligt hemma hos Ellen som kvällen började hos,
Jag,Ellen,Filippa & Louise åt middag tillsammans.
 Därefter rulla folket in som till sista blev Ronja, Josse, Frida,Julia & Carl bland alla flickor :)
Förfesterna är alltid den roligaste på hela kvällen (oftast) Inferno var det kööööö, så mycket folk som var ute.
Fattar ni kö? brukar aldrig hända, haha. sick sick
Kändes som att alla som bor i Landskrona var ute igår(förutom alla föräldrar då), och nu är jag seriös!
Alla uteställena var öppna och alla var fulla med folk, så sjukt men så ROLIGT :) Men så trångt!

Idag var det upp med tuppen klockan 8 och skulle cykla till jobb.
Nu 8 veckor fram över så ska jag jobba på ett gym varje helg mellan 9-13.
Dagen idag har ju inte börjat helt okej, har ringt Anna (som är min ängel idag) typ 1000 gånger ställt alla möjliga frågor om vad jag ska göra, tända, öppna,låsa, kassan ja allt och som pricken över i;et så krascha datan mitt i allt där hela systemet är....
Bra eller? nja inte direkt!
Men nu är allt till rätta och jag stänger om så där, cirkus 40min så det känns skönt!

Då ska jag cykla ner till starnden, där Jesper,Eric och Filip är....
Ikväll blir det nog mys med tjejerna, bilder från igår kommer någon gång, när jag känner att jag har tid :)

Nu ska jag åter gå till mitt wooork,
ha en solig dag :)

Kram kRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0