för tre eller kanske fyra dagar sedan...

Jag minns inte riktigt, gör allt för mycket så jag knappt har koll på mig själv längre..
skärmmande!
I alla fall för någon dag sedan ( när det nu än var) så cykla jag,Lollan,Elin & Fredrika 1 mil.....
fattar ni?! 1 mil
Hur stört är inte det? Jag en mil, finns typ inte men,
 jaja minsann jag gjorde det :D eller vi gjorde det!
Work it, girl.
haha, det bara slog mig nu när jag läste på Elins blogg att vi cykla,
 hon hade även lagt upp fyra bilder från den dagen som jag snodde.

Killarna lekte någon sjuk boll-lek, men dem verka ha väldigt roligt..

typ bolla gris

snygg man är... ähhh eller inte! hahaha

Våran underbara cykeltur, fråga mig inte vad jag gör med benen.
Elin säger " Gör något roligt, jag ska fota!"
Bra fantasi? Inte direkt.

Imorgon blir det fett ös ( tänkt så i alla fall) 
Först pool och sol hemma hos Lutzii, sedan middag hemma hos Ellen även förfest, sedan ös på Inferno som fyller 1 år!
Hoppas på mycket folk...imorgon kväll

Nu ska jag sova goda vänner och bekanta 
sågodnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0