sorry sorry,fullt upp

Var ett tag sedan jag skrev,händer så mycket på en och samma dag så man glömmer bort datan och bloggen!
Men inte för det gör mig något, jag älskar och ha många bollar i luften! :)

Tisdag;
Då färga jag bryn och fransar och det gav verkligen resultat! Där efter som sagt gav jag och Nina oss av till Malmö för att möta upp mamma och pappa, vi skulle ju nämligen ut och äta för att fira Ninas examen och det var mys :)
Full fart i Malmö med alla studenter, man fick ett sådant lyckorus när man såg dem - sjuuukt kul!
Efter Malmö var det bilen hem och sedan festa, börja kvällen hemma hos mig jag,Ida & Lousie F... sedan flytta vi över till Josse alla tjejer, sjukt roligt och flippad kväll!
Onsdag; Hände det inprincip ingeting, jag låg bara hemma och var bakis. Vid 1 tiden luncha jag, Ellen & Josse på Tycho, sedan på kvällen gick jag, Josse,Anna,Emmie och hennes pojk ut och åt på Inferno. inte nog med det så gick vi sedan till Speakers och avsluta med en gryyym kladdkaka, sjukt god!
Sedan var jag mätt och belåten, så jag kolla film med Jesper medans dem andra skulle åter igen festa.
Vi såg i - Taket lyser stjänorna, jag har läst boken och boken är mycket bra filmen var dock sådär helt okej!
Torsdag; Börja morgonen med att dem ringde från Espresso House och sa att dem var intresserade av mig, och att jag ska prov jobba i Helsingborg :) Gött!
Sedan blev det att köpa biljetter på skolan till allt som händer nästa vecka, fixa fötterna gjorde jag på ByMe otroligt skönt,övningskörde och sedan var det utgång med lite vin och spel på Tycho!

Leker livet eller,
För jag ska ta studenten, fy för vad jag är braaaa!!!

På väg till Malmööö..



Ser ni någon skilland på mina bryn?

Hemma hos Josse..








Inferno..










IDAG ÄR DET EN VECKA KVAR, TILLS VI TAR STUDENTEN ALLA 90;OR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0