Aktiva, jag

Idag har jag varit aktiv må jag säga.
Har praktiserat, övningkört, tränat på F&S och även varit ute och gått 1 ½ h med Lolli :)
Toppen, bra ju!
Då kanske jag äntligen kan sova djupt och skönt första natten på länge.Orkar inte att jag inte sover bra längre på nätterna, allt blir bara fel speciellt mitt humör, eftersom min sömn påverkar mig så pass mycket.

Det har inte varit min dag idag, men Lollidolly fick mig på bra humör.. inte för jag vet hur?
Jag kanske helt enkelt behövde prata av mig lite...

Imorgon ska jag faktiskt för första gången plugga lite teori inför körkortet, dööö tråkigt. Men måste börja någon gång, och eftersom Monica(min körlärare) tjatar på mig, så känner jag skuld nog till att dra fram boken och läsa några sidor.
Så jag äntligen kan ta det där förbaskade körkortet!!
Men nu känns körkortet så långt bort som möjligt ifrån mig, kommer aldrig ta det!
(men så har ni väl alla känt någongång... hoppas jag, så det inte bara är jag som känner så!)

Nej, nu ska jag stänga denna burk, för att vakna upp pigg och glad imorgon.
Wollibulli på er!♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0