cv, hur lätt är det?

Att få till det dära perfekta Cv;et är fan inte lätt!
Man ska få med allt, men bara på några enkla fina rader, känns det som....
Känns som jag kommer tills att vara arbetslös i sommar, men det vill jag inte!!
Det är det sista jag vill!
Har i alla fall skickat ut tre st nu.. alltid en början eller huuuur?
haha.
Jag är nog väldigt negativ av mig,det har du nog rätt i ?!
Får jag ta och ändra på - klart jag får jobb i sommar :D

Underbart väder ute eller ja kanske inte längre, men det har varit!
Eftersom jag stanna hemma ifrån min praktik idag, pågrund av min dunderförskyldning så tog jag mig en liten promenad men inte alls samma tempo som jag brukar ha,
utan mer en mys promenad i solen!

Nu ska jag snart duscha så jag är redo för kvällen!
In My Arms / MtL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0