Godnatt, V 12

Godnatt, V 12...
Ligger nu i min säng igen, med datan i knäet och lyssnar på ljuvlig muisk.
Efter att ha ätit en utsökt god lasagne och efter en välbehövlig dusch efter går dagens alkohol och röklukt så känner jag mig fräsch nog för att somna alldels strax, är verkligen super trött!

Byebye, v 12 och hej, v 13 :) ett steg närmre påsklov.
Liksom PÅSKLOV, hallååå sjukt att det redan är april snart, och att jag kommer tills att ha mitt allra sista påsklov.
Imorgon har jag bara två veckor kvar på min kära praktik, skönt som sören fast ändå tråkigt på något sätt.

Jag är nöjd med veckan som gott, så jag kan inte klaga.
Imorgon blir det körskolan sedan träna F&S, fullt ös!
Godnatt Bloggen, my new friend♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0