Hyfsat sliten och lång dag

Idag har jag varit på min praktik, dagen där gick hyfsat fort. Vi hade lite svenska, matte och även idrott.
Direkt efter min praktik så cykla jag hem så gott som det gick, det blåste som sören innan idag.

Sen när jag väl kom hem, har jag inte gjort allt för mycket, kolla på en Irene Huss film som gick på canal+ . Jag har även försökt meka lite med min blogg, så den ska bli hyfsat fin, men lyckades inte så speciellt bra.
Tappa tålamodet till att fortsätta, haha. Så såhär får den ta och se ut nu!


Har inte läst min teori än som jag måste, får ta den som en kvällssaga istället sen senare, kanske blir bättre då?
Man kan ju alltid hoppas...


Inget bra på tv idag heller...to bad

 Varför detta sötsug som jag får varje kväll?


En promenad nu hade inte varit allt för fel,

 men jag är ju mörkrädd, så jag håller nog mig inne istället!

Säkrast så..

dufoundme/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0