Min älsklings..

Min älsklingsdag är äntligen här, fredag!
För när det är fredag, då innebär det ledighet(helg) och det är bara så underbart.
Som jag skrev i det andra inlägget för någon dag sedan, så ska jag inte göra allt för mycket denna helg. 
Tror jag mest bara ska njuta av att det är helg och ta det lungt. Sova ut kommer jag dock inte kunna göra, eftersom jag har jobbet som drar upp mig.
Min hals blir bara värre och värre, kunde knappt prata imorse :/
Its sucks!

Idag väntar förmodligen Helsingborg tillsammans med Lousie, kanske Frida vet inte riktigt hur det blir med Fritty.
Men ja, det beror på vädret än hel del också, för vi har ingen lust tills att gå på stan i regn eller snö, ja vad som än faller från himlen.
Så vi får helt enkelt, se :)

Filmen igår vad mycket bra, precis vad man hade hört om den.
Som en beck film vad det ungefär, fast ändå på olika sätt, jag är hel nöjd!
Jag vill ha sol,värme och vår  idag så man kan bli lite på humör,
ni vet det där extra pigga humöret, som man får när det är ett riktgit fint vårväder ute.

Medans jag ligger här och har ont i halsen, varenda gången som jag sväljer och knarkar Bafucin.
Så hoppas jag att ni får en toppen fredag, vad nu än alla ska hitta på...

I miss you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0