Sunday and Im sick!

Sunday and Im sick, inte braoo!
Har varit krasslig hela veckan, men nu har jag verkligen jätte ont i halsen och min fablans hosta som jag har, blir det inte bättre av, varje andetag som jag tar känns som om att den ska kväva mig!
Inte riktigt, men nästan...

I fredags så var jag i Helsingborg och fika med Lousie och Frida, mycket mysigt och framför allt länge sen!!
I miss you, girls!
Efter det så laga jag och Lousie middag tillsammans eftersom hon var hemma själv, så passa vi på och unna oss en god och pratimiddag :) Medans Frida festa på annat håll.

Igår, alltså lördag gjorde jag inte allt för mycket som i själva verket var skönt. Jag jobba, åt middag med mamma och pappa sedan bara låg hemma och tog det lungt. Och idag, ja då ville jag inte ens gå upp, inte säga ett ljud, utan bara ligga kvar i sängen min, men icke....
Jag hade så jäääävla ont i min hals när jag vakna så, gaah damn alltså!
Men jag gick til jobbet :) men jag har fan hållt ut alltså, fan vad dåligt jag har mått idag, kliar och ont gör det....
Vi får väl se hur jag mår imorgon helt enkelt, man kan ju bara hoppas på att det har gått över.

Nu ska jag ta och se om det är något skoj på tv, inte för jag tror det...
Finns aldrig någonting längre och titta på...
Kramhej, vi går mot ljsuare tider!♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0