Då var det söndag

Då var det söndag igen, tråkigt  nog!
Varje söndag är alltid lika tråkiga, spelar ingen roll om man är glad,bakis eller rastlös.
Finns inga roliga söndagar, jag har i alla fall aldrig varit med om någon, har du?

Igår var det paarty!
Vid halv nio tiden hoppa jag på cyklen som var full av massa saker som skor,vin,tandborste,kläder..
Vi satt några stycken drack vin och snacka och pumpa min gryma skiva tills det var dags att ta sig ner i stan.
När vi kom ner i stan, så var det Inferno som gällde och där var vi mer eller mindre var hela kvällen (:

Sådär vid halv tre,( var tog all tid vägen,stan stänger ett??)
tod vi bussen hem till Jesper igen, jag,Johan & Lousie.
Drack vi återigen vin, tills vi börja känna den tunga tröttheten komma över oss.
Jepser och Lousie dela säng ,en normal stor säng,medans jag och Johan fick dela på, ja vad kan det ha varit en 70-80 cm bredd säng, riktgit trångt var det. Men som tur var så hade man vin i kroppen och där av kunnde man somna hyfsat fort.Men sömnen vara inte så länge, vid halv 8 vakna jag med ett ryck och tog mitt täcke och kudde och la mig på soffan utanför rummet.

Och nu ligger jag här i min säng och inväntar ännu en ny vecka.
Känner att det börjar lukta mat här i huset, och mat det är precis vad jag behöver!
Seeya♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0