Detta sug

Jag är så jävla, himla, satans sugen på KANELBULLAR!!
Fråga mig inte varför, fick bara sånt sug efter kanelbullar,varma & nybakade - muuums
och inga har man hemma :(

Igår åkte min kära J hem efter han hade kört oss så snällt till jobbet - tack!
Jobb hela dagen igår från 11-17, på kvällen sedan blev det spel hemma hos anna
 tillsammans med Anna då såklart och Johan. ( Johan vann)

En fråga under spelets gång till mig, så klaaaart:

Fråga; Får en brottare borttas med skägg?
Jag; eh nää, vadå skägg?
Anna/Fråga; Ja, typ stubb!
Jag; Ja, stubb får man väl ha.
Johan & Anna ; As garva, haha nää...
Jag; Hur fan ska man veta en sådan sak? Stubb eller ej liksom, spela roll.
Johan; Nej det är klart, men det är så typiskt dig att få en sådan fråga.
Anna; Man får inte ha det, för att det kan rivas, haha


Efter det blev det American Pie som gick på tv och där i mellan lite snack.
Idag åter igen jobb mellan 11-17, efter där blev det mat tillsammans med familjen.
Även Gossip gril och en liten promenad, där jag träffa Jepser,Oliver och Adam som var på Y = Ytan.
haha, pallar inte ytan, aja nu ligger jag här i min underbara säng och skriver ett blogg inlägg.

Ska snart ta och måla mina naglar i ljusrosa,
göra ve mig för kvällen och
sen kolla på ett sex and the city avsnitt (:
Puss&gOdnatt♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0