helt död

Taack för en sjukt trevlig kväll igår, babes :)
Man får vad man för tjänar, mår sjukt dåligt idag helt sleten, hahaha!
Men kul var det!
Lite besviken på Inferno igår, inte så bra stämning från min sida, mycket folk men inget tryck, ack ack...
Men kvällen i sig var trevlig :)
Alltid trevligt med efterfest, vi var i Fridas gamla hus och hon blev heeeelt flippad när hon fick veta att det var där efterfesten höll hus, fota, sprang runt i hela huset gick husesyn, ja säg vad, haha love yah girl!

Var hemma 5 imorse, rätt lagom eller?
nej men super nöjd, tack för mina presenter.

Imorgon blir det tills att mååla måla mååååla, till studenten vårat fina lakan :D
Nu ska jag bara ligga här i min säng och nyktra till och vila sedan träffa Ellen som är sjuker....
Bättre att vara sjuk nu än om två veckor!!!

Ha en bra dag i solen, medans jag stänger in mig i min grotta (:



Hur ska jag orka studentveckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0