Hemma, jaaa

Jag älskar Stockholm, men bara som semester stad!
Nu är jag hemma, skönt!
Kvällen igår är oförglömlig för mig, Eric Hassle och hans band spela så jäävla bra och hela kvällen var jätte trevlig,
 lite annorlunda och nytt, men sååå - KUL!
Super nöjd, verkligen fast att jag har halsfluss och fick vara nykterist igår på min egen födelsedag!

Kvällen börja med att vi hade fått reda på att vara på Gröna Lunds teater kl 20:00 och där stod vi plus några till, att bli insläppta. Vi tog två perfekta platser rakt framför scenen, men vad käna det till?!
 Alla stod ju upp så man såg inte så värst mycket,
så vi ställde oss också upp och digga med till hans gryma låtar!

Efter spelningen så mingla dem flesta runt och andra gick,
jag visste inte vad jag ville gå hem och vila eller göra kvällen till en - kväll ändå,
liksom hallå jag fyllde faktiskt åååår!
Så jag hänka på allt annat folk,
in i en taxi med Eric Hassles ljudtekniker och en av hans prdoucenter och mot Salongen,
där efter festen skulle hålla hus.
Underbart, mysigt ställe dit ska jag igen kan jag säga!
Sånt som man inte hittar till själv som turist, men jag gilla verkligen stället.
Där satt vi ett gäng i en fyrkantig stor soffa, alla drack förutom jag såklart tack vare mina mediciner.
Hultfredsgänget som ska ha all tack, det var dem som gjorde så att min syrra blev bjuden :)
"Skåååål för Hultan"
puuh, ja vilken kväll vet inte vad jag ska säga riktigt mer.
Vincent,Agnes,Sahara Hotnights, September en av snook killarna var också där.....

Kan inte bara mer än att TACKA dig Nina att du tog med mig,
förvisso så låg jag hemma alla dagar med högfeber men den kvällen kommer jag minas för gott!!

Bilder kommer, men inte idag sorry.
Jo, en på mig och Hassle ( ursäkta hur man ser ut, haha)


The Thanks I Get
MTL♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0