imorgon gäller det

Var på barndstationen idag, mycket intressant jag gillar att sitta och lyssna på sånt!
Hur lång tid det tar för ett ljus att fatta eld på möbler, bilolyckor ja allt sånt hemskt...
usch, hemska saker som kan ske med eld, kanske därför jag är rätt för eld?

Efter det så körde Jesper hem mig ,men innan dess tog vi oss en varsin glass och mumsa i oss, gott var det (:
Sedan blev det tills att sova/vila 1 h typ, sen var det dags att åka till Ljungbyhed för att jobba som lekldeare för vuxna människor. Kul var det, kändes inte som man jobba precis.

Imorgon blir det jobbintervju i Malmö ängående jobbet på espresso house, som ska öppna upp i La!
Får vi se hur det går, lite nervös är man - komma i tid, vilka frågor som ställs & vem som är där?
Där efter blir det jobb i Lund på dagiset, dem ringde och fråga om jag hade lust att stänga och inte kan jag säga nej till ett jobb så jag sa, Ja!
Lååång dag för mig imorgon igen, men men bara denna veckan sedan nästa vecka blir det chill sedan fullt ös medvetslös in på studentveckan, veckan där på :D

Nu ska jag ta mig och försöka sova, ska upp med tuppen imorgon
så godnatt på er alla ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0