inget kvar och inget och hämta


Fick reda på vårat projektarbete idag som blev ett G.
Men som jag ska gå i botten med imorgon, för det är inte rätt!
Vi får samma betyg, som dem får som lämnar in det försent!!
Ska det vara så?
Och om det skulle få vara så, då hade vi kunnat vänta och lämna in det tills nu,
för att kunna göra bästa möjliga resultat.
Jag blir så ledsen, arg och besviken!

gaaah!!

Skönt att man åker till Paris nästa vecka och får slippa skolan för fem dagar!
Jag är så skoltrött nu, så det finns inte och just nu även förbannad på min lärare!!

Igår var jag ,Anna ,Jesper och Johan i sandbergen och njöt av solen, eftersom vi var lediga (:
och fler av såna dagar kommer det tills att bli nu framöver på våra lediga dagar,
må ni tro.

Dem ringde även från Espresso House, och ville att jag skulle komma på jobb intervju
- det gjorde väl min dag, kan jag väl säga :)
Nu hoppas jag bara tills att jag får det också!!
håller tummarna

Nu ska jag snart iväg och kolla fotboll med Anna - wormo, woooho haha
Dem flesta 90 - killarna som jag känner spelar där, och just därför tar jag och Anna oss tiden
för att se på våra små stjärnor.... eller ja stjärnor och stjärnor vi får väl se?!
Det var ett bra tag sedan jag såg dem spela.

Inget kvar och inget och hämta
// MtL♣


 
Jag, Anna & Johan

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej, jag skulle kommenterat på det aktuella inlägget men det gick inte. Han heter Erik inte Eric. Bara så du vet :) K

2009-05-15 @ 01:22:42
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0