msn talk

fridajosefine - sommar&sol säger:

absolut! riktigt kul hade vi

fridajosefine - sommar&sol säger:

Tack för allt hemma hos dig igår, riktigt mys

fridajosefine - sommar&sol säger:

ni söp mig under bordet (eller under stolarna) haha

malin säger:

haha, tack själv baby bara kul att ni kom

malin säger:

haha ja, under stolarna tack!!!

malin säger:

DU ÄR SJUK


Vi sitter runt bordet alla tjejer, dricker  & snackar helt plötsligt försvinner Frida......
Jag kollar mig omkring och ser henne inte, helt plötsligt kollar jag ner och ser ett par fötter sticka ut av stolens slut,
och där ligger hon, raklång och flummar mig sig själv!!!

Men det är även därför vi älskar dig snuttan!
You rock my world ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAH I'm crazy, and I love it as much as I love you <3

2009-05-31 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0