Sitter jag här

Sitter jag här i min ensamhet åter igen....
Varit instängd i denna förbaskade lägenheten nu sen i lördags,
ohh blir så sur på mig själv, att jag just ska bli sjuk NU!

Har i alla fall gjort klart mitt samhällsarbete,
eller ja mer eller mindre ska finslippa det sen på min egen data.
Ska snart börja packa, vi åker ju hem imorgon och sen ska jag även
ta mig en funderare på om jag orkar hänga med ikväll eller inte - men jag vill ju så gärna!

Tack för alla sms och alla grattis inlägg på face! (:

Prata med Ronja innan över msn, nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker till Paris,
det är riktigt sjukt, tiden bara springer iväg!

Nej nu får jag ta tag i mitt sjuka jag och börja röja upp här!
seeyha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0