Stockholm imorgon



Imorgon bär det av, men innan dess så ska jag bara berätta kort om min dag igår och idag.
Igår var det som sagt valborg, den börja hemma hos systrarna Carlsson ett helt tjejgäng, riktigt kul!
Där efter blev det Inferno - stan alltså och sedan Strand för en del, men för andra inte som jag till exempel, jag stack hem och kände mig väldigt nöjd med kvällen :)

Idag har jag varit rätt så bakis, varit hemma hos Lousie och hämtat mina saker som jag hade lämnat kvar där igår.
Där efter blev det direkt hem och packa resväskan till Stockholm, blää hatar att packa!!
Sen till slut blev det stranden med en varsin kebabrulle och massa mysprat,
och kvällen avslutades ute i mitt uterum med massa tända ljus och brasa!

Helt två toppen dagar, fast att man mådde mindre bra en dag utav dem hehe
Imorgon väntar en 6 h lång buss resa - kuuuul.
Men det ska bli otroligt roligt och få komma upp till Stockholm igen,
för där var jag inte för typ sådär 2 veckor sen.
God natt på er, på återsende :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0