Tankar är värt att skriva ner

Lång dag, väldigt lång dag känner jag att det har varit.
Efter Jens hade åkt hem, så börja jag plugga så jag fick det ur vägen.
Efter jag kände mig klar så cykla jag hem till Ellen på en kopp kafe, Filippa kom även en stund.
Blev otroligt hungrig efter nån timme hemma hos Ellen och beslöt mig för att cykla hem och äta,
där det serverades ris och gryta, väldigt gott (:

Ikväll har jag varit med Frida en stund, kolla gossip gril och snacka om går dagen,
och allt mellan himmel och jord!

Vad skulle man ha gjort utan vänner?

Julia, fan vad duktig du är. Härlig låt, nu håller vi bara tummarna att den tar dig till stjärnorna.
Men för oss så är du redan en stjärna :)
http://www.youtube.com/watch?v=DPWo4benKYs
Om ni vill lyssna ↑

Nu hade jag tänkt sätta på någon bra film och krypa ner...
skoooola imorgon, jiiippi!
Fast har bara lektion från 8-10 och de är najs!
Lever livet nu, knappt någon skola mer.

God natt alla, tack för denna helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0