tur det finns cyklar

guuuuud, vad jag har cyklat idag, (känns det som!)
att ha eller att det finns cyklar är så sjukt,
att komma på iden, men så jäkla bra,
 vad hade jag/vi annars gjort?

Cykla först till skolan (Gullstrand) som tar ca, 10 min cykla hem,
cykla tillbaka till min egen skola (Selma) som tar ca 15-20 min sedan hem.
 Cykla ner i stan sneare som tar ca 20 min sedan till kvantum som tar ifrån stan ca 15 min sedan från kvantum och hem som tar ca 15-20 min
- ÄR JAG BRA ELLER? eh ja :D

Har jag fått min träning idag i alla fall, känns skönt
 & även bidragit till en bättre miljö - jag skippa bussen (:

Ringde ifrån jobb idag så imorgon och på onsdag blir det jobb på LL dagis,
ska bli kul att få träffa mina små sötnosar var ett tag sedan nu och även få in lite pengar på kontot.
Blir även jobb på torsdag som någon slags lekledare för vuxna som är på någon konferens med jobb eller var det var, det ska bli kul det med och något nytt!
Sedan fredag bär det av till Malmö på jobb intervju, fullt upp men skoj :)

Lördag ska jag äntligen efter många om ha min tjejmiddag, ska bli super trevligt!!
Älskar när man har massor med saker att göra, och mer kommer det tills att bli studentveckan närmar sig....
gaah

Nu är det dusch och naglar som gäller, seeyha♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0