Uppe

Nu var man uppe, och jag har äntligen efter många OM fixat det.... tror jag, i alla fall för stunden!
Resan upp var väl ingen höjdare men jag menar 500:- upp/ner är ett nice pris,
precis lagom för min plånka (:
Karro som vi bor hos är på någon 29 års fest, och min syster är ute och tar en öl med en killkompis till henne,
 som flyttat upp hit för att läsa till polis. - Trevligt, ja visst.
Och här sitter jag,
själv i lägenheten. Rätt skönt, men lite ensamt är det tycker jag nog.
Min hals börjar göra ont och jag är trött efter dagens buss tur så jag bestämnde mig för att stanna "hemma"!

Jag undra vad alla andra i Landskrona gör idag? Missar jag någonting, kanske? Nja skulle inte tro det...ella?
Så fall är det dem som missar någonting om Stockholm ;)

Faaan, jag vill intebli sjuk - inte NU!!

Ni får ha en skön lördags kväll,
så får vi väl se om internet funkar imorgon igen,
 så jag kan skriva ner vad som hittas på under morgondagen. (:

Puss&kRam
saknar dig J ♥, du skulle ha varit här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0