Grattis till mig

Jag tog hem tävlingen på jobbet, och där med fick jag två bio biljetter som jag lär få någon gång när jag har kommit hem från Frankrike! så niiice
Nu ligger jag i min säng helt utslagen och förskyld, funderar på att sova en timme men med tanke på att vi ska åka fyra inatt så vet jag inte om det är så smart?
Har inte packat ännu,
vad ska jag ha med mig?
Vad kommer jag behöva?
Det ska typ regna och blixtra på torsdag & fredag - kuuul
jag som är livrädd för åska och blixtar.

hmm?
Ska föröska packa smart för en gångs skull :)
Jag vill ju få plats med allt som kommer följa med mig hem i väskan också - all shopping.

Nej nu ska jag vila, tror det blir bäst och sen ta tag i packandet!

Jag säger bara
Viva la France, babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0