Löjligtroligt

Imorse ringde min klocka kl 9, då jag hade bestämt mig för att gå ut och gå!
Som jag gjorde, jag gick förbi det nyöppnade Netto som har öppnat vid Konsum och tänka jag kanske ska ta mig en titt in så har man i alla fall varit där, men vet ni vad?
Det var kööööö för att komma in, folk stod på ett led ut på gatan, helt sjukt!!
Haha,jag skratta inombords när jag gick förbi och gick vidare på min promenad.
Okej, att det är ny öppnat. Okej,att det kanske är erbjudande. Okej, att det är mycket folk!!
Men alltså, spela roll Netto är billigt i vilket fall som helst, så man hade kunnat vänta någon dag innan att storma affären. Dem som stod där var nog väldigt snåla eller helt enkelt nyfikna!
Nu är jag precis ny duschad, ska snart slänga på mig lite smink och sedan laga min lunch...
Sen väntar jobbet på mig hela kvällen lååång, yeey!
Får hoppas på att någon rolig kommer och hälsar på mig :)
Pusssålänge
"det känns som fredag idag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0