new room

Fixat & trixat med mitt rum hela dagen idag.. vet inte hur jag vill ha det eller hur det ska kunna bli bra!
Men nu får det vara som det är..orkar inte, har allt för mycket saker som jag inte vet var jag ska ställa dem.
Städa städa städa, har min måndag gått ut på, vakna vid elva och blev klar vid 5 tiden. puuh
Har även trixat med en egen mask, lite häftig är den allt, lägger ut en bild sen när den är helt klar!
Ska ju nämligen på mask-maskerad på fredag :)
Alla måste bära mask.
Nu ikväll ska jag ta en kvällsfika med brudarna sen upp med tuppen imorgon och jobba, senare på kvällen imorgon så ska jag laga middag till mig och J, hade jag tänkt.. mysmys!
Vi ses everyone♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0