Godmorgon gott folk

Så här såg jag ut igår,alla fall i facet ;D haha
Igår var vi i Helsingborg och åt på BaraVara, jätte mysigt
sedan gick vi vidare till Hisling( hette det så??!) aja strunt samma och tog oss en varsin drink,
jag tog min livs dyraste drink hitentills i mitt liv 190:-!
Heeeeelt sjukt,men god var den..
Efter det blev det tre shots för mig och Lolliy sedan tåget moooot min hem stad!
Ni undrar kanske vad jag gör uppe så här tidigt,jag som annars sover till 13,00 tiden...
jobba kanske?
Nope... jag ska på överrasking frukost till Tintin som fyller 18 år idag - så GRATTIS till dig hjärtat :D
Nu måste jag cykla iväg och köpa blommor sedan öta en underbar fruskot med massor av tjejer skulle jag tro.
Bilder kommer senare från går dagen - typ 3 stycken haha
♥PUssPåRe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0