Ojoj Vilken kväll..

Hahaha,så jäkla roligt -men lite för mycket av allt för min del!
Kvällen börjar med att jag kommer till Kräftskivan väldigt sent, ungefär vid halv 10 -10, alla dem andra var redan lite små berusade och plus att Frida hade glömt min dricka!!!
Men dricka fanns det gott om där,båda välkommens drink och snaps...
Plus lite vin av Frida & Louise, sen var partyt igång för fullt!
Jag sjöng inprincip hela kvällen ( så länge som jag stannade i alla fall)
en låt som min syrra lärde oss igår på förfesten..
Den lyder;
Deee sa din borchsa med,
när jag satte på honom.
Ja,det var vaa han sa
Att jag var jävligt bra
SKÅÅÅÅL!
Så ska man sjunga den med lite Göte-dialekt :)
Och inte nog med det, vi dansa Grann dansen med typ alla!!
hahaha, älskar den dansen :)
Alla blev dock förvånande hur fort jag kom igång egentligen,
jag som steg in genom dörren som värsta partydödaren....
haha Ljuvligt!
Har precis sovit fram tills nu, har varit bakis fram till klockan 15;00 idag,
som sagt det blev lite för mycket,
jag var hemma halv 1 igår :S
Men nu är det mat, med hela familjen :)
Tror det står lax på schemat - jaaamiiy
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0