Precis en vecka

Om en vecka drar jag,Louise & Frida till Frankrike för att spendera 6 dagar tillsammans :)
Kommer bli mycket shopping och många utflykter & det ska bli såå kul!
Idag har jag varit flitig och varit ute och gått i en timme, som jag gör allt för sällan.
Men ska börja bli en rutin igen!
Idag är det första dagen på jobbet för J, vi får väl se hur det har gått ikväll. Jag tror att det har gått super i alla fall :D
Nu sitter jag här ny duschad och sminkad nästan redo för jobbet, ska bara slänga på mig lite kläder också och ta den underbara bussen ner i stan som man bara älskar... eller HATAR!!
Men har ingen lust att cykla hem ikväll,när jag slutar ifrån stan när det är så kalt och kusligt.
Låt denna veckan gå fort, för nu vill jag bara iväg !!!

Ta hand om er& gör något roligt idag!
PusS&kRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0