HATAR Telenor, men ändå har jag haft det nu i 10 år!!!

Idag var jag i Helsingborg för att lämna in min mobil(Ja,min NYA),
eftersom den hänger sig en smula när man ska gå in på meddelande!
Självklart ville jag få det fixat och hade hoppats på en ny till utbyte,
eftersom jag har tillgång till att få en ny inom 7 dagar.
Men ICKE, istället så löser hon det på Telenor,så allt är fixat och klart
och jag går hem med samma mobil igen som nu ska funka som den också gjorde,
tills.......
Jag kom hem så sätter jag den på laddning och ska testa så allt står rätt till med min mobil
så att den inte hänger sig längre.
Jo,vad tror ni händer sjääääälvklart så hänger den sig!!
gaaah, blir galen - så himla typsikt,visst?
Det funkar alltid i affären när man är där,men sen när man kommer hem så f*ckar det sig igen!
Bad Day!!

Så nu blir det Helsingborg IGEN på fredag, innan jag drar till stugan med gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0