alla punkter gjorda!

Efter alla mina punkter idag så fick jag gjort.....
ALLA!
gött,gött,gött..
Ska bli skönt att få lägga sig i ett ny städat rum :)
Kl är snart 02:30
jag är trött men ändå inte!
Men bör gå och lägga mig,
men innan dess måste jag ta bort mitt smink och borsta tänderna!
och lyssna en gång på Gabriellas sång...
från så som i himmelen...
" Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv "
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0