godmorgon kära lördag!

Många känslor i luften,
kan det vara mina vår känslor eller allt annat runt om...?
Har en del roliga helger fram för mig nu, och det käääns så BRA!

Många idér har jag med inför framtiden...
en utav dem är att jag vill börja rida igen, jag saknar det jätte mycket.
Varje gång jag ser än häst så vill jag bara rida iväg på den.
Men sen är frågan ska jag bara ta lektioner med 8-10 åriga tjejer då på ridskola?
haha, No way!
Så ja tror min plan är sprucken, tyvärr!
I alla denna glans så har jag fått chans att köpa en bil,
tror ni att jag tog chansen i all denna glans,
jo men visst gjorde jag det!
Ni kommer se mig glassa runder i denna lilla röda till vår/sommaren :)
såååå nice
By the way, ifrån mina drömmar och tankar :)
Igår var vi hemma hos Agnes och kolla film ett helt gäng.
Det coola är att dem har en biosalong, haha
så jävla ball var det! :)
Bara idén liksom att ha röda biosalong stolar hemma.
coooolt!
Planerna inför idag är att
  • städa mitt rum
  • tvätta
  • gå ut och gå
  • fika
  • ut och äta (ikväll)
  • umgås med vännerna mina
Ja, och nu är det dags att börja...
Vi får se hur mycket som blir gjort!
PUSS&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0