Sjukgymnast (nöjd mamma?) haha

Så idag har jag hunnit med både det ena och det andra känns det som, och det känns bra! :)
Jobba mellan 7-13,
sedan fika med Ellen & Filippa,
träning på F&S och till sist
läkarbesök angående min nacke som jag har problem med...
Ska dit om en vecka igen, men som läkaren sa
"Du är så pass ung, så vi kommer nog kunna rädda din nacke!"
TAAACK för det!!!! Nu hoppas jag bara det med!
Så vi får väl se om det händer några underverk,
jag bara hoppas!
Nu ska jag gå tejpad i 5 dagar minst, helst längre..
SNYGGT, till helgen när man ska festa. Får ha hel täckande kläder på mig ;)
haha!
Så här ser det ut, hudfärgad tejp fick välja mellan blå,rosa och hudfärgad!
Självklart tog jag hudfärgade, jag vill att det ska synas så lite som möjligt...
Men ja det syns väääldigt tydligt vilket som, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0