Ny vecka och nya tag.... snart

Min dag har bestått utav att fikat på 261,
tränat 2 pass på friskan dans och medel
sen varit på Mezzo i HBG!

Nu är det snart sängen,
ska upp och jobba imorgon
9-17 :) wiiihoo!


Tänkt på det..
hur fan gör ni killar när ni är ledsna eller tycker något är jobbigt?
Typ som förhållande?
Ni är ju inte direkt den som öppnar upp er inför varandra,
som vi tjejer!
Går ni och grubblar för er själva, eller pratar ni ut med varandra ändå..
bara att man inte tror det?!
Vi tjejer pratar ju verkligen om allt och finns där i vått och torrt.
Som ni killar också gör säkert,
fast vi gör det på två helt olika sätt tror jag.
Rätta mig om jag har fel!
Men ja, jag undrar hur det ligger till?
Det är säkert olika i olika gäng...
men ändå.
Ge mig ett svar, hade varit kul (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0