Och ja, jag är fortfarande...

Och ja, jag är fortfarande sjukt..
Vakna faktiskt utan feber idag, skönt nog!
Men magen krånglar och det suger... :/
Men funderar på att gå till jobb imorgon ändå...
har ju som sagt ingen feber längre och gå hemma blir för lång tråkigt i längden.

Det roliga är att jag,Louise och Frida ( mina bästa bästa friends) dem två är också sjuka.
har aldrig varit med om maken,
vi kanske har smittat varandra? hmm...
Nu väntar en hel dag i sängen med massa film.
Dem har stängt av vattnet i mitt område mellan 8 - 15, typiskt...
just idag liksom :S ack ack....
Men Jag har laddat kylen med flaskor vatten, hehe ;)
Eftersom jag jag åt ingenting igår så ska jag försöka äta någonting nu...
men ja vi får väl se hur det går. Kroppen är hungrig med inte hjärnan och magen :S
Kommer säker komma upp på det ena eller andra sättet,
men om inte, så är jag frisk :D
Bilder på Frida från modevisningen som hon gick i Helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0