Säger bara, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Naaaw va gullig dag det är idag!
Ja, om man nu skulle haft någon mysig typ att dela den med,
men ja nu har man ju ingen pojkvän och dela det med.
Att ligga och kramas med och bara pussas :)
Det hade varit myspys♥
MEN....
Som tur är så har jag mina kära vänner som för gyllar min dag idag,
Love you, för det!
Louise börja med att skicka ett mycket gulligt sms till mig,
som gjorde att min morgon blev perfekt att gå upp till,
eftersom jag nu inte har någon boy-friend och inte hon heller, så skrev hon såhär i sitt andra sms...
hahaha
"Förresten,Glad alla hjärtans dag min underbaring!
Måste ju dela dagens romantik med någon ;)"

Och ja, helt riktigt vi måste ju dela den tillsammans eftersom vi bara har varandra!
Igår kom Ludde med den perfekta idèn att vi skulle gå ut och äta ikväll tillsammans i Helsingborg.
Eftersom inte Frida kunde följa med så blir det, Jag,Louise,Ludde,Johan & Eric :)
Vad hade man gjort utan vänner?
Ja, jag hade nog känt mig jääävligt ensam!


Ta nu hand om varandra,
både nära och kära♥
Alla behöver en kram ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0