the gossip

Nu klockan 9 på kvällen sa det PANG så var jag vrål hungrig!
Inte så konstigt iofs jag som inte har ätit på 2 dygn typ....
Det ända som känns bra med det hela är att jag börjar bli frisk och precis lagom till helgen till och med.
Min nya favoritlåt är
The Gossip - Standing in the way of control
Sjuukt härlig, måste be någon fixa hem den till mig.
För den ska jag ha på min Ipod när jag är ute och power-walkar :)
yeey!

Imorgon hade det varit tänkt party....
i Helsingborg på Bakom, men eftersom alla har varit sjuka i veckan,
till och med Ludde blev sjuk inatt ( ja, detta är sjukt).
Så kanske det blir bara en mys kväll imorgon hemma hos Frida.
"Jag säger bara det om vi ska dricka då lär jag bli full på två glas vin,
så lite mat som jag har ätit på dessa dagar!"
Haha, men vi får se - allt kan hända imorgon, antigen chillpill or partyonthesnow!


lördag drar jag och Lousie till Malmö så länge det inte snöar allt för mycket....
vi ska mysa och ha det bra, förmodligen handla med oss något roligt hem också!
Har inte varit i Malmö på jätte länge, så det ska bli kul...
kanske någon annan som henkar på oss, vem vet?!

Nu ska jag lyssna på The Gossip en gång till och sen krypa ner under mitt täcke och försöka sova,
för imorgon ska jag tillbaka till jobbet.
IMORGON KVÄLL BLIR DET BASILIKA MAT - faaaaan vad gott!!

I'm doing this for you
Because it's easier to lose
And it's hard to face the truth
Puss&GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0