trött, seg och mer eller mindre rastlös..

Precis så skulle jag beskriva mig just nu :)
Igår blev det en riktigt trevlig kväll hemma hos Josse som hade 20 -års fest!
14 tjejer och två bögar, grymt! hehe
Idag är jag döööd, inte för att jag är bakis (eller jo lite kanske)
men är helt lat,orkar typ inget....
Har även jobbat idag på Espresso House,
det var kris, såklart måste man ställa upp :)

Ikväll ska jag äta BJ glass - looove it!
Kolla på en bra film och umgås med gänget mitt, som ikväll består utav..
Ludde,Eric,Lousie & Johan..
Igår tappa jag min plånbok när vi var ute....
Så full vad jag inte.. så hur fasen gick det till?
Äh jag vet inte, sjukt nervös blev jag i alla fall,
la mig på alla fyra (inprincip) och börja leta där jag hade suttit för drygt en timme sedan,
och ja, där låg den!!!!
Tack för det! puuhh
Hatar när sånt händer, gaaah och igår hade jag bara en jävla tur..
brukar alltid ha otur mer sånt!
Nej nu ska jag fräscha upp mitt trötta huvud och sedan bege mig till Lutteknutte!
Ha en bra kväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0